Thursday 16 April 2015

Topic REVIVAL; Wij nodigen u uit om deze 7 dagen Opwekking in BELOFTE VAN GOD parochie in BELGIË

                                              
  Onderwerp. Revival. 

                                                 REVIVAL Samuel BADA. 
Kom met uw gebed Verzoeken You Can Call for gebed Tel. + 447956886383 of + 447553463652, +                                             32493885759
.Psalm 80:19 Restore ons, o Heere God der heerscharen! Laat uw aanschijn lichten, opdat wij
gered worden Psalm 85: 6 Zult u ons niet weder levend maken, opdat uw volk zich in u Jesaja 57:15 Want zo zegt de One?
die hoog is en verheven, die in eeuwigheid troont en wiens naam de Heilige is: "Ik woon in de hoogte en in het heilige, en ook met hem, die van een verbrijzelden en nederigen geest, om de geest van de nederige te doen herleven, en te doen herleven het hart van de contrite.2 Kronieken 07:14 Als mijn mensen die mijn naam vernederen zichzelf, en zij bidden en zoeken mijn aangezicht en bekeren zich van hun boze wegen, dan zal Ik uit de hemel horen en hun zonden vergeven en genezen van hun land.James 4: 8 Nadert tot God, en Hij zal tot u naderen. Reinigt de handen, gij zondaars, en zuivert de harten, u dubbelklikt minded.Ezekiel 37: 1-14 De hand des Heeren was op mij, en hij bracht me in de Geest van de Heer en zette mij neder in het midden van het dal; het was vol beenderen. En hij leidde me rond het midden van hen, en ziet, er waren er heel veel op het oppervlak van de vallei, en ziet, zij waren zeer dor. En hij zeide tot mij: 'Mensenkind, kunnen deze beenderen levend worden? "En ik antwoordde:" O Here God, weet je. "Toen zei hij tegen mij:' Profeteer over deze beenderen, en zeg tot hen: Gij dorre beenderen , hoort het woord van de Heer. Zo zegt de Here God tot deze beenderen: Ziet, Ik zal den geest aan u, en gij zult leven. ... 2 Timotheüs 3: 1-5 Maar begrijp dit, dat in de laatste dagen zullen er moeilijke tijden komen. Voor mensen zullen zelfzuchtig zijn, geldgierig, trots, arrogant, beledigend, ongehoorzaam aan hun ouders, ondankbaar, onheilig, harteloze, onverzoenlijke, lasterlijke, zonder zelfbeheersing, wreed, niet liefdevolle goede, verraderlijk, roekeloos, gezwollen verwaandheid, liefhebbers van genot dan liefhebbers van God, met het uiterlijk van godzaligheid, maar de kracht ervan miskennen. Voorkomen dat dergelijke people.Acts 2: 1-47 ESV / 76 nuttige stemmen Toen de dag van Pinksteren aankwamen, waren ze allemaal bij elkaar op één plek. En eensklaps kwam er uit de hemel een geluid als een machtig ruisende wind, en vervulde het gehele huis, waar zij zaten. En verdeelde tongen als van vuur verscheen aan hen en rustte op ieder van hen. En zij werden allen vervuld met de Heilige Geest en begonnen met andere tongen te spreken, zoals de Geest werd ingegeven. Nu waren er te Jeruzalem wonen Joden, vrome mannen uit alle volken onder de hemel. ... 2 Timotheüs 4: 3-4 Want de tijd komt dat mensen niet zullen verdragen gezonde leer, maar het hebben van jeuk oren zullen ze zich ophopen voor zichzelf leraren om hun eigen passies passen, en zal afwenden van het luisteren naar de waarheid en dwalen weg in myths.Habakkuk 3: 2 O Heer, ik heb het verslag van u, en uw werk, o Heer gehoord, doen vrees ik. In het midden van de jaren doen herleven; in het midden van het jaar bekend te maken; in den toorn gedenk mercy.Ephesians 05:14 Voor alles wat zichtbaar is licht. Dus het zegt, "Ontwaak, slaper, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten." Psalm 19: 7 De wet van de Heer is perfect, de heropleving van de ziel; de getuigenis van de Heer is zeker, wijsheid gevende; Jesaja 64: 1-4 Och, dat Gij de hemelen scheuren en naar beneden komen, dat de bergen zou beven voor uw aanwezigheids- als toen het vuur ontsteekt kreupelhout en het vuur veroorzaakt water te kokend om uw naam bekend bij je tegenstanders, en dat de volken zouden beven uw aanwezigheid! Wanneer u geweldige dingen die we niet verwachtten, je naar beneden kwam deed, de bergen van Uw aangezicht vervloten. Van oude niemand heeft gehoord of waargenomen door het oor, heeft geen oog gezien een God buiten U, die optreedt voor degenen die wachten op him.Psalm 22:27 Alle einden der aarde zullen het gedenken en zich tot de Heer, en alle geslachten der heidenen zullen aanbidden voordat you.Psalm 51:10 Schep mij een rein hart, o God, en vernieuw een vaste geest binnen me.Matthew 6: 3But zoek eerst het koninkrijk van God en zijn gerechtigheid, en al deze dingen zullen worden toegevoegd aan you.Acts 3: 19-21 Komt dan tot berouw en bekeert u, opdat uw zonden mogen uitgewist worden, dat de tijden van verademing mogen komen van het aangezicht van de Heer, en dat hij kan sturen de Christus benoemd voor u, Jezus, die de hemel moet ontvangen tot de tijd voor het herstel van alle dingen, die God gesproken heeft door de mond van zijn heilige profeten lang ago.Ephesians 5: 14-25 Voor alles wat zichtbaar is licht. Dus het zegt, "Ontwaak, slaper, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten." Kijk goed hoe je loopt, niet zo onverstandig, maar als wijzen, optimaal gebruik te maken van de tijd, want de dagen zijn kwaad. Daarom niet onverstandig, maar verstaat, welke de wil van de Heer is. En niet dronken in wijn, want dat is losbandigheid, maar wordt vervuld met de Geest, ... Jesaja 55: 6-7 "Zoekt de Here, terwijl Hij te vinden is; roept Hem aan, terwijl Hij nabij is; De goddeloze verlate zijn weg, en de ongerechtige man zijn gedachten; laat hem terug te keren naar de Heer, dat hij medelijden kan hebben op hem, en tot onze God, want hij zal rijkelijk pardon.Ephesians 5: 14-21 Voor alles wat zichtbaar wordt, is licht. Dus het zegt, "Ontwaak, slaper, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten." Kijk goed hoe je loopt, niet zo onverstandig, maar als wijzen, optimaal gebruik te maken van de tijd, want de dagen zijn kwaad. Daarom niet onverstandig, maar verstaat, welke de wil van de Heer is. En niet dronken in wijn, want dat is losbandigheid, maar wordt vervuld met de Geest, ... Johannes 9: 1-41 Toen hij voorbij, zag hij een man die vanaf zijn geboorte blind. En zijn discipelen vroegen hem: "Rabbi, wie heeft gezondigd, deze of zijn ouders, dat hij blind geboren is?" Jezus antwoordde: "Het was niet zo dat deze man gezondigd, of zijn ouders, maar de werken Gods mogen worden weergegeven in hem. We moeten de werken van hem die mij gezonden heeft, zolang het dag is; nacht komt, wanneer niemand werken kan. Zolang ik in de wereld ben, ben ik het licht van de wereld "... Jesaja 40:. 28-31Have gij het niet? Heb je het niet gehoord? De Heer is de eeuwige God, de Schepper van de einden der aarde. Hij heeft geen flauw of moe worden; zijn verstand is niet te doorgronden. Hij geeft de moede kracht, en voor hem, die geen krachten heeft hij verhoogt de sterkte. Zelfs jongen zullen moede en mat worden, en de jongelingen vallen uitgeput; maar zij die wachten op de Heer, zullen de kracht vernieuwen; zij varen op met vleugelen als arenden; zij zullen lopen en niet moede worden; zij zullen wandelen en niet faint.Matthew 24:14 En dit evangelie van het Koninkrijk zal in de gehele wereld gepredikt worden tot een getuigenis voor alle volken, en dan zal het einde come.Jeremiah 06:16 Zo zegt de Here: "Stand-by de wegen, en kijk, en vraagt ​​naar de oude paden, waar toch de goede weg is; en wandelen in het, en rust vinden voor uw zielen. Maar zij zeiden: "Wij zullen niet wandelen in it.'John 3: 16-17 ESV / 20 nuttige stemmen" Want alzo lief heeft God de wereld gehad, dat Hij zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat een iegelijk die in Hem gelooft, niet verloren ga, maar eeuwig het leven. Want God heeft zijn Zoon niet in de wereld gezonden om de wereld te veroordelen, maar opdat de wereld zou kunnen gered worden door him.1 Johannes 1: 9 Indien wij onze zonden belijden, Hij is getrouw en rechtvaardig, om ons onze zonden te vergeven en te reinigt ons van alle unrighteousness.Acts 3: 19-20 Bekeer u dan, en bekeert u, opdat uw zonden mogen uitgewist worden, dat de tijden van verademing mogen komen van het aangezicht van de Heer, en dat hij de Christus kan sturen benoemd voor u Jezus, Jakobus 4: 6 ESV / 16 nuttige stemmen Maar hij geeft meer genade. Daarom zegt: "God keert zich tegen hoogmoedigen, maar geeft aan de nederige genade." 1 Thessalonicenzen 4: 16For de Heer zelf zal uit de hemel neerdalen met een kreet van opdracht, met de stem van een aartsengel en bij het geluid van de trompet van God. En de doden in Christus zullen opstaan ​​first.2 Korintiërs 6: 14-18 Vormt geen ongelijk span met ongelovigen. Want wat heeft gerechtigheid gemeen met wetteloosheid? En wat gemeenschap heeft het licht met de duisternis? Welke overeenstemming heeft Christus met Belial? Of welk deel heeft een gelovige aandeel met een ongelovige? Welke gemeenschappelijke grondslag heeft de tempel Gods met de afgoden? Want wij zijn de tempel van de levende God; zoals God zei: "Ik zal mijn woning te maken tussen hen en onder hen wandelen, en Ik zal hun God zijn en zij zullen mijn volk zijn. Daarom gaat weg uit hun midden, en scheidt van hen, zegt de Heere, en raakt het onreine niet; dan zal ik u van harte welkom, en ik zal een vader zijn voor u, en gij zult zonen en dochters zijn voor mij, zegt de Here, de Almachtige. "Jeremia 30:17 Want Ik zal de gezondheid te herstellen tot u, en uw wonden Ik zal genezen, spreekt de Heere, omdat ze je een outcast hebben genoemd: 'Het is Sion, voor wie niemand schelen!' Jeremia 6:15 Zijn zij beschaamd, omdat zij gruwel bedreven hebben? Nee, ze waren helemaal niet beschaamd; ze wisten niet hoe te blozen. Daarom zullen zij onder degenen die vallen vallen; op het moment dat ik hen straffen, worden zij ten val gebracht, "zegt de Lord.Isaiah 6: 5 En ik zei:" Wee mij! Want ik ben verloren; want ik ben een man van onreine lippen, en ik woon in het midden van een volk, dat onrein van lippen; want mijn ogen hebben de Koning, de HERE der heerscharen! "gezien 1 Tessalonicenzen 4:17 Dan zullen wij, levenden, die achterbleven, zullen te zamen met hen op de wolken om de Heer tegemoet in de lucht, en dus hebben we zal altijd bij de Lord.Come zult u gezegend in Jezus naam. 

CELESTIA Kerk van Christus. BELOFTE VAN GOD parochie. RUE VAN LINT 47. 1070 
ANDERLECHT BRUSSEL BELGIË

Van midi Stations .Tram 81; 3 Stop To Church; Van midi Stations 6 Minutes To Anderlecht lokale regering, van daar naar de kerk 2 minuten lopen met de voeten.
Metro 6 of 2; Stoppen Clemenceau van daar naar de kerk 4 minuten, lopen met de voeten.
Je zou kunnen genieten van het lezen:

No comments:

Post a Comment

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks