Thursday 2 April 2015

TOPIC voetwassing in de hemelse Kerk van Christus









                 TOPIC voetwassing in de hemelse Kerk van Christus

1 Timotheüs 5:10
En met een reputatie voor goede werken: als ze is opgevoed kinderen, heeft aangetoond gastvrijheid, waste de voeten van de heiligen, nam de leiding voor de verdrukten, en w
ijdde zich aan alle goed werk.
Genesis 43:24 ESV / 7 nuttige stemmen
En toen de man de mensen in het huis van Jozef had gebracht en hij gaf water; en zij wiesen hun voeten, en toen hij hun ezels had gegeven,
Johannes 01:15 ESV / 6 nuttige stemmen
Want Ik heb u een voorbeeld gegeven, opdat ook gij doet, zoals ik heb gedaan voor u.
Johannes 13: 1-38 ESV / 6 nuttige stemmen
Voor het feest van het Pascha, toen Jezus wist dat zijn uur gekomen was om van deze wereld naar de Vader, alzo Hij de Zijnen, die in de wereld waren, hield hij hen naar de fin.Pendant avondmaal, toen de duivel was al in het hart van Judas Iskariot, de zoon van Simon zetten, om hem te verraden, Jezus wist dat de Vader alle dingen had gegeven in zijn handen, en dat hij van God was gekomen en was terug te keren naar God, op van de tafel. Hij trok zijn bovenkleding, en het nemen van een handdoek, bond die om zijn middel. Daarna goot Hij water in het bekken en begon de voeten van zijn leerlingen te wassen en af ​​te drogen met de doek, waarmede Hij omgord was. ...
1 Samuël 25:41 ESV / 6 nuttige stemmen
En ze stond op en boog met zijn gezicht tegen de grond en zei :. "Zie, uw dienstmaagd is een dienaar van de voeten der knechten mijns heren te wassen"
Genesis 24:32 ESV / 6 nuttige stemmen
Dus de man kwam naar het huis en spande de kamelen, en gaf stro en voer voor kamelen, en er was water om zijn voeten en de voeten van de mannen die bij hem waren te wassen.
Genesis 19: 2 ESV / 6 nuttige stemmen
En zei: "Mijne heren, neem dan afwenden om het huis van Uw knecht, en de nacht door te brengen en was uw voeten. Dan kunt u vroeg opstaan ​​en gaan op weg "Ze zeiden:" Nee, wij zullen de nacht doorbrengen in het stadsplein. ".
Lukas 9: 46-48 ESV / 5 nuttige stemmen
Ontstond een meningsverschil tussen hen, wie van hen de grootste was. Maar Jezus, wetende dat de redenering van hun hart, nam een ​​kind en zette hem naast hem en zei: "Wie krijgt dit kind in mijn naam, ontvangt Mij, en wie mij ontvangt hem die ben ontvangt heeft gestuurd. Voor iemand die tenminste is onder u allen is degene die is geweldig. "
Genesis 18: 4 ESV / 5 nuttige stemmen
Laat een beetje water worden gebracht, en was uw voeten, en leunt onder de boom,
1 Johannes 1: 9 ESV / 4 nuttige stemmen
Indien wij onze zonden belijden, Hij is getrouw en rechtvaardig, om ons onze zonden vergeven en ons reinigen van alle ongerechtigheid.
Johannes 01:12 ESV / 4 nuttige stemmen
Toen hij hun voeten gewassen had en zijn klederen en zijn plaats hervat, zei hij: "Begrijp je wat ik gedaan heb?
2 Samuël 11: 8 ESV / 4 nuttige stemmen
Toen zeide David tot Uria: "Ga af naar uw huis en was uw voeten." En Uria verliet het huis des konings, en volgde hem een ​​cadeau van verwantschap






1 Korintiërs 11: 1-34 Wees navolgers, zoals ik ben van Christus. Nu beveel ik je omdat je me in alles en de tradities behouden, zelfs als ik die u overgegeven heb. Maar ik wil dat je begrijpt dat het hoofd van iedere man is Christus, het hoofd van een vrouw is haar man, en het hoofd van Christus is God. Iedere man die bidt of profeteert met zijn hoofd bedekt onteert zijn hoofd, maar iedere vrouw, die bidt of profeteert met onbedekt hoofd onteert haar hoofd, want het is hetzelfde als wanneer haar hoofd was kaalgeschoren ... Handelingen 20: 7 ESV / 3 nuttige stemmen de eerste dag van de week, als de discipelen bijeengekomen waren om brood te breken, handelde Paulus met hen sprak, klaar om de volgende dag te vertrekken, en vervolgde zijn toespraak tot middernacht.









Johannes 13:35 ESV / 3 nuttige stemmen
Voor alle mensen zullen weten dat gij mijn discipelen zijt, zo gij liefde hebt voor elkaar. "
Johannes 13:17 ESV / 3 nuttige stemmen
Als je deze dingen weet, zalig zijt gij, zo gij dezelve doet.
Johannes 01:14 ESV / 3 nuttige stemmen
Als ik dan, de Heere en de Meester, uw voeten gewassen heb, behoort ook gij ene elkaars voeten wassen.
Johannes 13: 8 ESV / 3 nuttige stemmen
Peter zei: "U mij de voeten wassen?" Jezus antwoordde: "Als ik u niet wasse, gij hebt geen deel met Mij.".
Lukas 22:24 ESV / 3 nuttige stemmen
Een geschil ontstond ook onder hen, wie van hen moet worden beschouwd als de grootste.
Lucas 7: 44-46 ESV / 3 nuttige stemmen
Dan draaien in de richting van de vrouw en zei tegen Simon: 'Zie je deze vrouw? Ik kwam uw huis, je gaf me geen water voor mijn voeten, maar ze nat mijn voeten met haar tranen en droogde ze met haar haar. Je gaf me geen kus gegeven, maar vanaf het moment dat ik aankwam, is het niet afgelaten Mijn voeten te kussen. Je hebt niet zalft mijn hoofd met olie, maar zij zalfde mijn voeten.
Lukas 07:38 ESV / 3 nuttige stemmen
En achter hem aan zijn voeten wenende, begon zij Zijn voeten nat met haar tranen en droogde ze af met het haar van haar hoofd en kuste zijn voeten en zalfde ze met parfum.
Lukas 07:37 ESV / 3 nuttige stemmen
En ziet, een vrouw in de stad, die een zondares was, toen ze hoorde hij lag aan tafel in de Farizeeër huis, bracht een vaas vol met parfum albast
Marcus 9: 33-36 ESV / 3 nuttige stemmen
En zij kwamen te Kapernaum. En toen hij in het huis was, vroeg hij hen :. "Wat was je aan het bespreken op de weg" Maar zij zwegen, want zij onderling hadden betwist over wie de grootste was en hij ging zitten en riep de twaalven, en zeide tot hen: .. "Als iemand de eerste wil zijn, moet hij de laatste van allen en de dienaar van allen te zijn" En hij heeft een kind en plaatste het in hun midden, en nam hem in zijn armen, zei hij tegen hen:
Mattheüs 20: 20-28 ESV / 3 nuttige stemmen
Dan is de moeder van de zoon van Zebedeüs benaderd Jezus met zijn zoon, en knielde voor hem iets vroeg ze hem. En hij zei: "Wat wil je?" Ze zei: "Om te zeggen dat deze mijn twee zoon zitten, de een aan uw rechterhand en één aan de linkerkant, in uw koninkrijk," antwoordde Jezus .. "Je weet niet wat je vraagt ​​je kunt ? om de beker die Ik drink "Ze zeiden:" We kunnen drinken, "zei hij." Je zult mijn beker te drinken, maar het zitten tot Mijn rechter- en tot Mijn linker is van mij te kennen het niet, maar het is voor degenen voor wie het bereid is van Mijn Vader. "En als de andere tien dat hoorden, namen zij het zeer kwalijk van de twee broeders. ...
Richteren 7:21 ESV / 3 nuttige stemmen
Hij bracht hen in zijn huis en gaf de ezels te voeden. En hun voeten gewassen, en aten en dronken.
Exodus 40:31 ESV / 3 nuttige stemmen
Mozes en Aäron en zijn zoon hebben hun handen en hun voeten gewassen.
Exodus 30:19 ESV / 3 nuttige stemmen
Aäron en zijn zoon zal wassen hun handen en voeten.
Genesis 24: 31-33 ESV / 3 nuttige stemmen
Hij zei: "Kom, gij gezegende van de Heer. Waarom ben je uit? Ik heb het huis en een plaats voor de kamelen voorbereid." Dus de man kwam naar het huis en spande de kamelen, en gaf stro en voer voor kamelen, en er was water om zijn voeten en de voeten van de mannen die bij hem waren te wassen. Toen werd voedsel Hem voorgesteld om manger.Mais zei hij: "Ik zal niet eten, totdat ik heb gezegd wat ik te zeggen heb." Hij zei: "Spreek op."
Genesis 24: 17-24 ESV / 3 nuttige stemmen
Toen liep die knecht haar tegemoet en zei: "Geef me wat water te drinken uit uw kruik." Ze zei: "Drink, mijn heer." En ze snel liet haar kruik neder op haar hand en gaf hem te drinken. Toen ze klaar was met het geven van hem een ​​drankje, zei ze, "Ik zal water putten voor uw kamelen, totdat ze klaar zijn drinken" Dus ze snel goot haar kruik uit in de drinkbak, en liep. zelfs de put om te putten, en zij putte voor al zijn kamelen. De man keek in stilte of de HEERE zijn weg had voorspoedig of niet. ...
Genesis 19: 1-3 ESV / 3 nuttige stemmen
De twee engelen kwamen te Sodom in de avond, en Lot zat aan de deur van Sodome.Lorsque Lot hen zag, stond hij op hun tegemoet en boog zich neer met zijn gezicht tegen de grond en zei: "Mijn heren! weg naar het huis van Uw knecht, en de nacht door te brengen en was uw voeten. Dan kunt u vroeg opstaan ​​en gaan op weg "Zij zeiden:" Non.nous zullen de nacht doorbrengen op het dorpsplein "Maar hij sterk gedrukt. Dus ze draaide zich naar hem en zijn huis. En hij maakte hun een maaltijd, en ongezuurde koeken, en zij aten.
Genesis 18: 1-5 ESV / 3 nuttige stemmen
En de Heer verscheen hem aan de eikenbossen van Mamre, als hij zat aan de deur van zijn tent in de hitte van de dag. Hij keek en zag toe, en zie, drie mannen stonden voor hem. Als hij hen zag, liep hij van de ingang van de tent naar hen toe en boog zich naar de grond en zei: "Heer, indien ik genade gevonden heb in uw ogen, niet voorbij door uw dienaar. Laat een beetje water worden gebracht, en was uw voeten, en leunt onder de boom, terwijl ik breng een stuk brood, dan kunt u afkoelen, en na dat u kunt doorgeven-omdat je bijna uw dienaar. "Toen zei ze:" Doe wat je zegt. "
1 Peter 2: 1-25 ESV / 2 nuttige stemmen
Dus wegdoen alle boosheid en alle bedrog en huichelarij en afgunst en alle médisance.Comme pasgeboren baby's, hunkeren zuiver geestelijke melk, dat door het u kan uitgroeien tot de zaligheid, als het inderdaad je hebt geproefd dat de Heer is goed. Als je naar hem, de levende steen verworpen door mannen, maar in de ogen van God uitverkoren en kostbaar, jullie zelf als levende stenen, om een ​​heilig priesterschap gebouwd tot een geestelijk huis, om te zijn, om geestelijke offeranden offeren, tot een aanvaardbaar God door Jezus Christus. ...
Filippenzen 2: 1-8 ESV / 2 nuttige stemmen
Dus als er een aanmoediging in Christus, elk comfort van liefde, geen deelname aan de Geest, genegenheid en sympathie, vul mijn vreugde door zich eensgezind zijn, dezelfde liefde, het zijn in vol beweging en één van geest. Doe niets van rivaliteit of eigenwaan, maar in nederigheid te tellen anderen belangrijker dan jij. Laat ieder van jullie kijken niet alleen naar zijn eigen belangen, maar ook voor de belangen van anderen. Hebben onder elkaar, die van jou is in Christus Jezus ...
Efeziërs 5:28 ESV / 2 nuttige stemmen
Op dezelfde manier moeten mannen hun vrouw liefhebben als hun eigen lichaam. Wie houdt van zijn vrouw houdt.
Handelingen 10:43 ESV / 2 nuttige stemmen
Om hem al de profeten getuigen dat iedereen die in Hem gelooft, vergeving van zonden ontvangt door zijn naam. "
Handelingen 02:42 ESV / 2 nuttige stemmen
En zij wijdden zich aan het onderricht van de apostelen en de gemeenschap, het breken van het brood en de gebeden.
Johannes 14: 1 ESV / 2 nuttige stemmen
"Laat uw hart niet worden verontrust. Geloof in God; Ook geloven in mij.
Johannes 01:34 ESV / 2 nuttige stemmen
Een nieuw gebod geef Ik u, dat gij elkander liefhebt: zoals ik u heb liefgehad, u ook bent om elkaar lief te hebben.
Johannes 01:16 ESV / 2 nuttige stemmen
Voorwaar, voorwaar, Ik zeg u: Een dienstknecht is niet meerder dan zijn heer, noch een gezant groter dan degene die hem gezonden heeft.
Johannes 01:13 ESV / 2 nuttige stemmen
Jullie noemen mij Meester en Here, en je hebt gelijk, want Ik ben het.
Johannes 01:10 ESV / 2 nuttige stemmen
Jezus zei: "Hij die heeft gebaad niet hoeft te wassen, behalve voor zijn voeten, maar is helemaal schoon. Je bent rein, doch niet allen. "
Johannes 13: 7 ESV / 2 nuttige stemmen
Jezus antwoordde: 'Wat ik doe, weet gij nu niet begrijpen, maar u zult begrijpen. "
Johannes 13: 6 ESV / 2 nuttige stemmen
Hij kwam tot Simon Peter, die tot hem zei: "Heer, heb je mijn voeten wassen?"
Johannes 13: 4 ESV / 2 nuttige stemmen
Diner Rose. Hij trok zijn bovenkleding, en het nemen van een handdoek, bond die om zijn middel.
Johannes 13: 1-17 ESV / 2 nuttige stemmen
Voor het feest van het Pascha, toen Jezus wist dat zijn uur gekomen was om van deze wereld naar de Vader, alzo Hij de Zijnen, die in de wereld waren, hield hij hen naar de fin.Pendant avondmaal, toen de duivel was al in het hart van Judas Iskariot, de zoon van Simon zetten, om hem te verraden, Jezus wist dat de Vader alle dingen had gegeven in zijn handen, en dat hij van God was gekomen en was terug te keren naar God, op van de tafel. Hij trok zijn bovenkleding, en het nemen van een handdoek, bond die om zijn middel. Daarna goot Hij water in het bekken en begon de voeten van zijn leerlingen te wassen en af ​​te drogen met de doek, waarmede Hij omgord was. ...
Johannes 13: 1-11 ESV / 2 nuttige stemmen
Voor het feest van het Pascha, toen Jezus wist dat zijn uur gekomen was om van deze wereld naar de Vader, alzo Hij de Zijnen, die in de wereld waren, hield hij hen naar de fin.Pendant avondmaal, toen de duivel was al in het hart van Judas Iskariot, de zoon van Simon zetten, om hem te verraden, Jezus wist dat de Vader alle dingen had gegeven in zijn handen, en dat hij van God was gekomen en was terug te keren naar God, op van de tafel. Hij trok zijn bovenkleding, en het nemen van een handdoek, bond die om zijn middel. Daarna goot Hij water in het bekken en begon de voeten van zijn leerlingen te wassen en af ​​te drogen met de doek, waarmede Hij omgord was. ...
Johannes 13: 1-15 ESV / 2 nuttige stemmen
Voor het feest van het Pascha, toen Jezus wist dat zijn uur gekomen was om van deze wereld naar de Vader, alzo Hij de Zijnen, die in de wereld waren, hield hij hen naar de fin.Pendant avondmaal, toen de duivel was al in het hart van Judas Iskariot, de zoon van Simon zetten, om hem te verraden, Jezus wist dat de Vader alle dingen had gegeven in zijn handen, en dat hij van God was gekomen en was terug te keren naar God, op van de tafel. Hij trok zijn bovenkleding, en het nemen van een handdoek, bond die om zijn middel. Daarna goot Hij water in het bekken en begon de voeten van zijn leerlingen te wassen en af ​​te drogen met de doek, waarmede Hij omgord was. ...
Johannes 13: 1 ESV / 2 nuttige stemmen
Voor het feest van het Pascha, toen Jezus wist dat zijn uur gekomen was om van deze wereld naar de Vader, alzo Hij de Zijnen, die in de wereld waren, hield hij hen tot het einde.
Johannes 3:18 ESV / 2 nuttige stemmen
Wie in Hem gelooft, wordt niet veroordeeld, maar wie niet gelooft, is reeds veroordeeld, omdat hij niet heeft geloofd in de naam van de eniggeboren Zoon van God.
Johannes 1:12 ESV / 2 nuttige stemmen
Maar voor allen die hem ontvangt, die in zijn naam geloven, heeft hij het vermogen om kinderen van God te worden,
Lukas 22:26 ESV / 2 nuttige stemmen
Maar niet met jou. In plaats daarvan, de grootste onder u is geworden als de jongste, en de leider als iemand die dient.
Lukas 22: 14-27 ESV / 2 nuttige stemmen
En toen het uur kwam, zat hij aan tafel, en de apostelen met Hem. En hij zei: "Ik heb vurig begeerd dit Pascha met u te eten, eer Ik lijd. Want Ik zeg u, dat Ik zal niet eten zal, totdat het vervuld in het koninkrijk van God. "En hij nam een ​​beker, en als Hij gedankt had, zei hij." Neemt dezen, en deelt u Want ik zeg jullie nu dat ik niet zal drinken van de vrucht van de wijnstok totdat het koninkrijk van God komt. "...
Lukas 10:37 ESV / 2 nuttige stemmen
Hij zei: "Degene die hem barmhartigheid bewezen heeft." Jezus zei: "Je gaat, en hetzelfde doen."
Lucas 7: 37-50 / ESV 2 nuttige stemmen
En ziet, een vrouw in de stad, die een zondares was, toen ze hoorde hij lag aan tafel in de Farizeeër's huis, bracht een albasten fles met zalf, en die achter hem aan zijn voeten, wenende, begon zij Zijn voeten nat met haar tranen en droogde ze af met het haar van haar hoofd en kuste zijn voeten en zalfde ze met parfum. De Farizeeër die had hem uitgenodigd dit zag, zei hij bij zichzelf, "Als dit een profeet was, zou hebben geweten wie en wat voor soort vrouw deze is, die Hem aanraakt, want zij is een zondares." En Jezus zelf antwoordde: "Simon, ik moet je iets vertellen." En hij antwoordde: "Zeg het, Meester." "Een zekere geldschieter had twee schuldenaars. Eén was schuldig vijfhonderd penningen, en de andere vijftig. ...
Marcus 10: 35-45 ESV / 2 nuttige stemmen
En Jacques en Johannes, de zoon van Zebedeüs, kwamen naar hem toe en zei: 'Meester, wij willen dat u voor ons te doen wat wij ook bidden. "En hij zei tot hen:" Wat wil je dat ik doe voor u ? "En zij zeiden tot hem:" Geef ons te zitten, één aan uw rechterzijde en één aan de linkerkant, in uw heerlijkheid "Jezus zei tot hen:". Je weet niet wat je vraagt. Bent u in staat om de beker die Ik drink of gedoopt worden met de doop, waarmede Ik gedoopt met drinken? "Zij zeiden tot hem:". We kunnen "Jezus zei tegen hen: 'De beker die Ik drink je zult drinken, en met den doop, waarmede Ik gedoopt, zult gij gedoopt worden ...
Marcus 6: 1-56 ESV / 2 nuttige stemmen
Hij vertrok van daar en kwamen naar zijn geboortestad, en zijn leerlingen volgden hem. En op de sabbat, begon hij les te geven in de synagoge, en velen, die Hem hoorden, ontzetten, zeggende: "Waar komen deze dingen aan haar? Wat is de wijsheid die hem is? Hoe worden deze wonderen verricht door zijn handen? Is dit niet de timmerman, de zoon van Maria en de broer van Jacques en Joses en Judas en Simon? En zijn Zijn zusters niet hier bij ons? "En zij namen aanstoot aan hem. En Jezus zeide tot hen: "Een profeet is niet zonder eer, behalve in zijn woonplaats en onder zijn verwanten en in zijn eigen huis." En hij kon geen kracht daar te doen, behalve dat hij legde zijn handen op een paar zieke mensen en genas hen. ...
Matteüs 26: 26-28 ESV / 2 nuttige stemmen
Nu als zij aten, nam Jezus het brood, en na de zegen van het brak het en gaf het aan de discipelen en zei: "Neem, eet; dit is mijn lichaam. "En hij nam een ​​beker, en als Hij gedankt had, gaf hij het aan hen, zeggende:" Drinkt allen, want dit is mijn bloed van het verbond, dat voor velen vergoten wordt tot vergeving van zonden .
Mattheüs 20:28 ESV / 2 nuttige stemmen
Zelfs als de Zoon des mensen is niet gekomen om gediend te worden maar om te dienen en zijn leven te geven als losprijs voor velen. "
Mattheüs 20: 1-34 ESV / 2 nuttige stemmen
"Want het Koninkrijk der hemelen is gelijk een huishouder die ging vroeg in de ochtend, om arbeiders te huren in zijn wijngaard. Na het akkoord met de arbeiders voor een penning des daags, zond hij hen heen in zijn wijngaard. En uit omtrent de derde ure, zag hij anderen die er op de markt waren, en hij zei tegen hen: "Je gaat in de wijngaard ook, en alles wat rechtvaardig is zal ik u geven" Dus gingen ze .. weer ongeveer het zesde uur en het negende uur, deed hij hetzelfde. ...
Jesaja 1: 1-31 ESV / 2 nuttige stemmen
Het gezicht van Jesaja, de zoon van Amos, hetwelk hij zag over Juda en Jeruzalem, in de dagen van Uzzia, Jotham, Achaz en Hizkia, de koningen van Juda. Hoort, gij hemelen, en neemt ter ore, gij aarde; want de Heer heeft gesproken: "Kinderen hebben een hoge en ik ben opgegroeid, maar zij hebben tegen mij. Een os kent zijn bezitter, en een ezel de krib van zijn meester, maar Israël niet weet, mijn mensen niet begrijpen. "Wee het zondige volk, het volk van zware ongerechtigheid, het zaad der boosdoeners, de kinderen die corrupt handelen:. Zij hebben den HEERE verlaten, zij hebben den Heilige Israëls, ze zijn heel aparte Waarom gaan -je nog geannuleerd worden? Waarom blijft u rebelleren? Het ganse hoofd is krank, en het ganse hart. ...
Hooglied 5: 3 ESV / 2 nuttige stemmen
Ik trok mijn kleren; hoe zal ik het zeggen? Ik had mijn voeten gewassen, hoe kon ik de bodem hen?
1 Samuël 25:40 ESV / 2 nuttige stemmen
En de knechten van David kwamen naar Abigail te Karmel, zij zeiden tot hem: ". David heeft ons tot u gezonden om u naar hem als zijn vrouw"
Richteren 19: 16-21 ESV / 2 nuttige stemmen
En ziet, een oud man kwam van zijn werk in het veld in de avond. De man was van het gebergte van Efraim, doch als vreemdeling verkeerde te Gibea. De mannen van de plaats waren kinderen van Jemini. En hij keek op en zag de reiziger in de straat van de stad. En de oude man zei: "Waar ga je heen? En waar kom je vandaan? "En hij zei:" We gaan uit Bethlehem in Juda naar de afgelegen delen van het gebergte van Efraim, waar ik vandaan kom ik ging naar Bethlehem in Juda, en ik ga naar het huis van de Heer, maar nee. . nam me mee naar zijn huis van stro en houden we voor onze ezels, met brood en wijn voor mij en uw dienstmaagd, en de jonge man met uw knechten Hij ontbreekt niets "En de oude man zei .: "Vrede zij met u. Ik zal zorgen voor al uw behoeften. Alleen niet in de nacht op het plein door te brengen." ...
Exodus 40: 30-32 ESV / 2 nuttige stemmen
Hij zette het bekken tussen de tent der samenkomst en het altaar, en hij deed water voor het wassen, met die Mozes en Aäron en zijn zoon hun handen en hun voeten gewassen. Toen ze de tent der samenkomst, en als ze het altaar naderden, zo wiesen zij zich, gelijk als de HEERE Mozes geboden had.
Exodus 30:21 ESV / 2 nuttige stemmen
Ze wassen hun handen en hun voeten, dat zij niet sterven. Het is een eeuwige inzetting voor hen, aan hem en zijn zaad, bij hun geslachten. "
Exodus 30: 19-21 ESV / 2 nuttige stemmen
Aäron en zijn zoon zal wassen hun handen en voeten. Wanneer zij in de tent der samenkomst, of als zij tot het altaar naderen, om te dienen, om een ​​aanbod van voedsel te verbranden aan de Heer, zullen zij zich met water wassen, zodat ze kan niet sterven. Ze wassen hun handen en hun voeten, dat zij niet sterven. Het is een eeuwige inzetting voor hen, aan hem en zijn zaad, bij hun geslachten. "
Genesis 43:25 ESV / 2 nuttige stemmen
Ze bereidden de huidige Jozef kwam op den middag, want zij hadden gehoord dat ze daar moeten eten.

No comments:

Post a Comment

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks